najważniejsze jest właściwe wsparcie

Zdarza mi się czasem (i za każdym razem czuję się dziwnie) wchodzić w pewien schemat rozmowy ze wsparciem technicznym dostawcy naszego oprogramowania.

Żeby nie zdradzić tajemnic handlowych, które dotyczą tego produktu ani nie naruszyć dóbr osobistych producenta, przyjmijmy na chwilę, że jest to kluczowy produkt atmosferyczny wiodącego producenta pogody.

  • Dzień dobry, czym mogę służyć?
  • Mam problem – wg zadanych kryteriów: data, czas, ciśnienie, wysokość m.n.p.m., współrzędne geograficzne, zanieczyszczenie powietrza, prędkość wiatru i wilgotność: nie powinien teraz padać deszcz.
  • Proszę chwilę poczekać, muszę się skonsultować z programistą.
  • …czekam 10 minut słuchając muzyki klasycznej, która wg klasycznej psychologii sprzedaży powinna mnie koić i relaksować…
  • Dziękuję za oczekiwanie. Przez które okno pan patrzy?
  • Przez zachodnie.
  • Proszę spojrzeć przez wschodnie.
  • Niestety, również pada.
  • Hmmm. To bardzo dziwne. U mnie nie pada.
  • Proszę to zgłosić formularzem na naszej stronie. Przeanalizujemy problem i odpowiemy. Dziękuję.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii po godzinach i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Co o tym myślisz?

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s