Intencje były słuszne…

Ministerstwo Zdrowia podejmuje wiele akcji medialnych wspierających swoje działania. Czasem wychodzi dziwnie.

Już kiedyś wspominałem, że to trzeba umieć. Przede wszystkim słuchać, reagować i odpowiadać konkretami. W przeciwnym razie komentarze pod wpisami np. na FB stają się przekazem odwrotnym od zamierzonego.

No i jeszcze wpadki. Oto post:

Jeśli zwrócić uwagę na tekst, to przesłanie jest bardzo pozytywne. Ale pod tekstem jest obrazek. Czy grafik jeszcze u nich pracuje czy to jakaś zewnętrzna firma zbierze gratulacje? A może to efekt zamierzony? Mam nadzieję, że dla nikogo nie skończyło się to zawałem.

Spójrzcie jeszcze raz:

Śmiejecie się? Nie macie serca! Albo macie z innej strony…

Ten wpis został opublikowany w kategorii akcje, programy, kampanie, MZ. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Co o tym myślisz?

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s