chodzi za mną skojarzenie

Naczytałem się przypadkowo różnych ciekawych artykułów brandingowych, nie wiedząc nawet do końca co to słowo znaczy. Myślałem, ze mi przejdzie, ale nie przeszło.

Jest pewien dochodowy przemysł estetyki wizualnej, który eksploatując naszą podświadomość pragnie za pieniądze inwestora zyskać mu naszą przychylność w taki sposób, byśmy o tym nawet nie wiedzieli. To potrzeba ponadlingwistycznej komunikacji, opierająca się na archetypicznych piktogramach jest tego przyczyną.

Dobra firma ma dobre logo. Miasto oprócz herbu powinno mieć konceptualną wizytówkę. Pisze o tym bardzo lekko i interesująco autorka strony Inwentaryzacja krotochwil.

Szczerze polecam.

Jeśli ktoś lubi cykliczne przeglądy sztuki zwanej kiedyś wzornictwem, polecam także https://designalley.pl oraz https://brandingmonitor.pl

A teraz przejdę do rzeczy. Ponieważ zbyt długo zajmowałem się pewnym tematem, za którym uparcie wlókł się ten oto temat graficzny:

… nie mogę pozbyć się natrętnej myśli, czy projektant zrobił to złośliwie…

Widok z drugiej strony

Wam też się to teraz będzie tak kojarzyć? Jeśli tak, to przepraszam.

Już po opublikowaniu postanowiłem wymienić obrazek na powyższy. Zdaję sobie sprawę, że jest prowokacyjny z powodu kontekstu i treści filmu, z którego pochodzi. Tylko kto jeszcze kojarzy ten film?

Ten wpis został opublikowany w kategorii absurdy, akcje, programy, kampanie, z ukosa. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Co o tym myślisz?

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s